2015. augusztus 12. 17:07.

A reklámajándék a kutatások és a statisztikák szerint jelenleg a legjobb módja annak, hogy egy bizonyos márka, termék vagy szolgáltatás eljuthasson az emberekhez.

Sokan azonban komoly dilemmába kerülnek, amikor dönteni kellene arról, hogy milyen reklámajándékokat is készítsenek az emberek számára, hiszen általában mindenkinek meghatározott büdzsé áll a rendelkezésére, ezen felül pedig szeretnék a legtöbbet kihozni a pénzükből, ami mellett természetesen szempont lehet még a hasznosság és a tartósság is. Egyszóval a kérdéskör teljesítése nagyon nehéz.

A dombornyomás megfelelő alternatíva

Nagyon sokan általában ott rontják el a reklámajándékok kérdéskörét, hogy különféle furcsa és puccos tárgyakból készítenek reklámtárgyakat, ami az esetek többségében nemhogy sikert hoz, inkább még negatív hatást is fejt ki. Nagyon sokan elfelejtik ugyanis, hogy a legjobb és leghatékonyabb reklámajándékok mindig a legegyszerűbb hétköznapi tárgyakból készülnek, mint amilyen a bögre, a toll, a karkötő vagy éppen az esernyő. Az ok nem más, minthogy ezeket nem csak addig látjuk, amíg megkapjuk őket, hanem a későbbiekben újra és újra előkerülhetnek, ezáltal az embereket hetekig, hónapokig, bizonyos esetben évekig emlékeztetik majd a márkanévre.

Egy reklámajándék attól lesz reklámosítva, hogy valamilyen emblémával, logóval, képpel vagy szlogennel kerül ellátásra. Ez nagyon sokféle módszerrel történhet, így gravírozással, ragasztással, festéssel vagy éppen dombornyomással. Általában az adott tárgy választja meg, hogy milyen technikát válasszunk, de amennyiben lehetőségünk van rá, illetve ezen felül nagyon fontos számunkra a tartósság is, akkor a legjobb és legolcsóbb alternatíva garantáltan a domborítás lesz a garantált befutó, hiszen ilyen esetekben nincs festés, nincs ragasztás, a domborított részek akár még évek múltán is megmaradnak, ezáltal soha nem kopnak el, nem törnek le és a többi.

A dombornyomással készített reklámajándékok

A dombornyomással készített reklámajándékok

A dombornyomásról konkrétabban

A dombornyomás egyetlen hátránya, hogy relatíve túl kevés azon ajándéktárgyak mennyisége, amelyeknél használható lenne, de például amennyiben szilikon-karkötőt tervezünk ilyen célból – ami az egyik legdivatosabb és leghatékonyabb reklámtárgy –, akkor érdemes ezt a megoldást választanunk. Egy kapós és trendi külsővel ellátott karkötőt ugyanis az emberek nem csak akkor viselnek, amikor megkapják, hanem a későbbiekben is előveszik majd, függetlenül attól, hogy rajta van-e cégünk logója, esetleg szlogenje, ami a dombornyomás miatt soha nem kopik le onnan, így még akár hónapok múltán is képes gondoskodni a promócióról.

A dombornyomás lényege ugyanis, hogy térbeli, háromdimenziós szövegeket vagy ábrákat jeleníthessünk meg egy karkötőn, amit rendkívül stílusosra és divatosra is elkészíthetünk, így az emberek irányába az első benyomás garantáltan pozitív összhatást kelt majd, hiszen egy jó reklámajándék mindig az innovációról és a kreativitásról szól.

Hozzászólás írása:

Ezt olvasta már?

Egészség tippek: Megrázó! 10 éve kínok között él a nő, akinek a legkisebb fény és hang is fájdalmat okoz ...