2013. február 11. 19:18.

Mindenki szeretne minél hamarabb, a lehető legjobb áron túladni a termékein. Vannak, akik rendszeresen hirdetik termékeiket és szolgáltatásaikat a világhálón. Vajon mi, egyszerű olvasók és érdeklődők, mi alapján választunk? Milyen hirdetéseket szeretünk olvasni?

1. tipp: Világos megfogalmazás

Az olvasók nem szeretik, ha csak nagyon kevés részinformációkat közölnek a hirdetők. Mivel sok apróhirdetési portálon ingyenes a feladás, nem kell a karakterszám alapján fizetni sem, ezért az a jó, ha minél részletesebben tudatja a hirdető, hogy mit kíván eladni, vagy éppen mit-kit keres, így nem lesz félreértés. Ha ezt nem kapja meg az érdeklődő, tovább ugrik egy részletesebb leírású hirdetéshez.

2. tipp: Ár feltüntetése

A legtöbbször ajánlatos feltüntetni az árakat, elsősorban a termékeknél. A potenciális vásárlók érzékenyek az árra, és csak olyan apróhirdetések között nézelődnek, amiket meg tud engedni a pénztárcájának. Ha csak utólag derül ki, hogy a meghirdetett szolgáltatás túl drága, akkor az elpocsékolt idő mind a hirdető, mind a vásárló számára.

A papír vagy az online alapú apróhirdetés a hatékonyabb? (forrás: addfel.hu)

A papír vagy az online alapú apróhirdetés a hatékonyabb? (forrás: addfel.hu)

3. tipp: A jó kép aranyat érhet

Egy jól megválasztott fotó sokat lendíthet az eladáson, de azért nem árt, ha nem torzítja el túlságosan a valóságot. Egy-egy jármű eladásánál alapvető követelmény feltölteni egy fotót, hiszen a potenciális vásárló ez, és a megadott paraméterek alapján dönthet. A kép legyen éles, szép, csak a termék legyen rajta látható. Ne legyen manipulálva semmilyen módon, mert ha a vásárló nem azt kapja, amit látott, akkor elállhat a vásárlástól.

4. tipp: Telefonos közelség és gyors e-mail válasz

A mai felgyorsult világban fontos a gyors kapcsolattartás. A hirdető nem nagyon engedheti meg magának, hogy kikapcsolva legyen a telefonja, vagy órákig, esetleg napokig ne legyen elérhető. Az ilyen esetekben a vevő már ugrik is tovább a következő hirdetésre, a hirdető pedig elesett egy vagy több üzlettől. A beérkezett e-mailekre is érdemes a lehetőséghez mérten hamar válaszolni.

5. tipp: Igényes weboldal belinkelése

Szolgáltatóknál különösen előnyös lehet, ha linkelve van egy honlap, ahol bővebben tájékozódhat az ember. Ez egyrészt bizalmat ébreszt a vevőben, másrészt bővebben tud tájékozódni. Ha az ár is megfelelő, akkor minden bizonnyal azt a szolgáltatást fogja választani, amiről bővebb információt talál.

A következő híreink is érdekelhetik:
A jó időbeosztás titka

A jó időbeosztás titka

2011. március 19. 11:56.
A szép dekoltázs titka

A szép dekoltázs titka

2011. február 23. 13:20.

Hozzászólás írása:

Ezt olvasta már?
A szúnyogháló segít kinn tartani a rovarokat (forrás:www.szaboredony.hu)

Hamarosan jönnek a nyári hónapok, velük együtt pedig nemcsak a természet éled fel, hanem a különböző rovarok és szúnyogok is. ...