A Tesco virtuális mobilszolgáltató készülékeit március 1-jétől lehet megvásárolni. A Tesco Mobile az áruházlánc és a Vodafone közös projektje. A szolgáltatást a 06 31-es előhívószámon lehet elérni. A Tesco Mobile az ügyfeleknek egységes percdíjú feltöltőkártyás díjcsomagot és különböző készülékeket ajánl.
A Tesco Mobile-lal megjelent az első valódi virtuális mobilszolgáltató (Mobile Virtual Network Operator – MVNO) ami nem tart fenn saját hálózatot, hanem mobiltársaságtól vásárol szolgáltatási csomagokat és saját néven értékesíti azokat.
A Tesco Mobile hálózatát a 31-es előhívószámon lehet elérni, készülékeit csak a Tesco hipermarketekben lehet megvásárolni, míg a működéséhez szükséges SIM-kártya minden Tesco áruházban kapható. Az ügyfelek indulásként ötféle készülék közül választhatnak: az olcsó alapfunkciós telefonok (Nokia 100, a Samsung C3050 és a Samsung E1080) mellett egy olcsó okostelefon (Samsung Galaxy Mini) is felkerült a listára, sőt van egy olyan készülék is (Samsung Juniper E1182 duál SIM-kártyás telefon), ami a tescós SIM-kártya mellett egy második szolgáltató kártyáját is elfogadja, vagyis használóját párhuzamosan két számon lehet elérni.
Egyelőre csak feltöltőkártyás csomagot kínál az új szolgáltató, ám elképzelhető, hogy a jövőben előfizetői csomagok közül is lehet válogatni. A Tesco Mobile ügyfelei 59 forintos percdíjjal telefonálhatnak és szintén 59 forintért küldhetnek SMS-t. Az előfizetések egyenlegét interneten keresztül, a Tesco pénztárainál és partnereinél lehet feltölteni. A feltöltés összegének a duplája kerül jóváírásra, vagyis ha valaki 2. 000 forinttal tölti fel egyenlegét, akkor 4.000 forinttal növekszik a lebeszélhetősége. A Tesco Mobile mobilinternet-csomagokat is árusít, valamint lehetőséget biztosít ügyfeleinek arra, hogy a népszerű tescós klubkártyákon gyűjtögetett pontokat átvezessék a mobilszolgáltatás egyenlegére.
A Tesco Mobile előnye a Vodafone megbízható technológiai bázisában, valamint a Tesco országos értékesítési hálózatában rejlik.