Ingyenes, internetes ügyfélszolgálatot nyit Budapest 12. kerülete – jelentett be Pokorni Zoltán polgármester. A június 14-én induló online felületen a kerület lakói gyorsan, és könnyedén elintézhetik hivatalos ügyeiket. A Magyarországon egyedülálló szolgáltatás a Hegyvidéki Önkormányzat holnapján érhető el, ahol operátor segíti az ügyintézést.
Június közepétől a helyi adóigazgatási, építésigazgatási, városgazdálkodási, vagyongazdálkodási és általános igazgatási irodák munkatársait lehet elérni a weboldalon, ahol előre egyeztetett időpontokat lehet kérni a személyes ügyintézéshez, az ügyfelek interneten hozzájuthatnak a szükséges formanyomtatványokhoz, illetve a felhasználóknak operátor segít eligazodni a honlapon.
A rendszer üzemeltetése havi 20.000 forintjába kerül az önkormányzatnak – mondta a polgármester. A felhasználók számára ingyenes a szolgáltatás, és csak számítógéppel illetve internetes hozzáféréssel kell rendelkezni hozzá, valamint előny, de nem feltétel a mikrofonos fejhallgató. Regisztráció nélkül lehet használni az internetes ügyfélszolgálatot, de adatvédelmi okokból az éppen folyamatban lévő ügyekről nem kaphatnak felvilágosítást a felület felhasználói.