2011. november 17. 16:38.

keseles_0 A szerdai, tiszaújvárosi iskolában történt késelés új fordulatot vett: a rendőrség gyanúsítottként hallgatta ki, majd őrizetbe vette a késelés könnyebb sérültjét – mondta Gaskó Bertalan, a Borsod megyei rendőr-főkapitányság szóvivője csütörtökön. Orvosszakértők vizsgálják, hogy erőszakos számítógépes játék rabja volt-e a késelő diák.

Az előzményekkel kapcsolatban a rendőrség elmondta – amit már korábban megírtunk –  november 16-án délelőtt, a tiszaújvárosi középiskola mosdójában egy diák két másik társát megkéselte. Egy 14 éves fiú könnyebb, egy 13 éves társa pedig súlyos sérüléseket szenvedett.

A nyomozás során kiderült, hogy a bűncselekménynek csak egy sértettje van, ugyanis a 14 éves, könnyebb sérüléseket szenvedett tanuló maga a szurkáló. A diák ellentmondásba keveredett az őt kihallgató rendőrök előtt, végül pedig részletes beismerő vallomást tett, valamint a hatóságok megtalálták a szúróeszközt is.

A gyanúsított bevallotta, hogy többször megszúrta hetedikes társát, majd magát is megvágta, hogy elterelje a gyanút. A diák elmondása szerint egy számítógépes játék inspirálta a tett elkövetésére. Úgy tudni, hogy a „Counter Strike” nevű számítógépes játékkal már 1,5 éve rendszeresen, napi szinten játszik a fiú.

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság bűnügyi osztálya emberölés kísérlete miatt folytatott eljárásban a jó családi körülmények között élő fiút gyanúsítottként hallgatta ki, majd bűnügyi őrizetbe vételéről határozott, és kezdeményezte a fiatalkorú gyanúsított előzetes letartóztatásának indítványozását.

A Borsod megyei kórház a súlyosan megsérült fiú állapotáról a szülők kérésére nem ad tájékoztatást.

A következő híreink is érdekelhetik:
Halálos késelés Ferencvárosban

Halálos késelés Ferencvárosban

2011. szeptember 12. 8:50.

Hozzászólás írása:

Ezt olvasta már?

[singlepic id=2711 w=320 h=80 float=left]A kötelező gépjármű-felelősségbiztosításról (kgfb) szóló törvény hétfői módosítása alapján 2012-től nem kötnek felelősségbiztosítást az állami autókra. ...