2011. február 23. 12:30.

megnezheted-magad A „Megnézheted Magad!” című kampány az egészségtelen életmódra hívja fel a figyelmet. Az egészségügyért felelős államtitkár, Szócska Miklós olyan kampányt indít el, ami az államnak egy fillérjébe sem kerül, mégis várhatóan fél millió lakoshoz jut el az iwiw által. A program célja, hogy az emberek felismerjék, milyen sok egészségtelen ételt esznek – nem beszélve a túlzott só-, cukor-, és zsírfogyasztásról – és ezen változtassanak.

Önkéntesek juttatják el az emberekhez a „Megnézheted Magad!” üzenetét, méghozzá az iwiw-en keresztül. Az egy hónapos kampány során teszteket lehet kitölteni és fényképeket lehet feltölteni a program honlapjára, ami a digitális technológiának köszönhetően megmutatja, hogy a jelenlegi egészségtelen életmódot folytatva hogy néznénk ki 60-70 évesen. A cél az, hogy minél többen rádöbbenjenek, hogy a jelenlegi életmódjukon változtatni kell. Az oldalon tanácsok és segítség várja az egészségesebb útra térőket. Jelenleg Magyarország lakosságának a kétharmada elhízott vagy túlsúlyos. Az életmódváltással a daganatos betegségek számát 30%-kal, a szív- és érrendszeri betegségeket egyharmaddal lehetne csökkenteni.

A program megnyitójaként Szócska Miklós és a kormányszóvivő, Nagy Anna digitálisan megöregített és elhízott képét mutatták be. A kampány kisfilmjében Gombos Edina, Gönczi Gábor és Tóth Gabi látható.

A következő híreink is érdekelhetik:
Egyre elhízottabbak a mai gyerekek

Egyre elhízottabbak a mai gyerekek

2015. június 4. 17:22.
A K&H az idei kgfb kampány nyertese

A K&H az idei kgfb kampány nyertese

2010. november 15. 11:49.

Hozzászólás írása:

Ezt olvasta már?

[singlepic id=871 w=320 h=80 float=left]Idén második alkalommal rendezik meg a Virtuális Expot. Tavaly háromezer látogatót vonzott az esemény, a szervezők ...