2011. március 3. 9:01.

internet A magyarok többsége olvasásra és tájékozódásra használja az internetet, de egyre többen kipróbálják a vásárlást is – derült ki a Vatera és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet felméréséből. Tavaly 13%-kal nőtt az internetes elérhetőséggel rendelkező felnőttek száma, ami azt jelenti, hogy a lakosság 60%-a fent van a neten, igaz a felhasználók ötöde nem használja rendszeresen a világhálót.

Az aktív netezők 90%-a hírolvasásra, 46%-a hivatalos ügyek intézésére, 45%-a árukeresésre használja az internetet. A legtöbben az iwiw-et, Origot, Indexet, a Facebook-ot és Vaterát látogatják. A közösségi oldalakat a megkérdezettek körülbelül háromnegyede nézi rendszeresen vagy alkalmanként.

A Vaterán regisztráltaknak a száma nagyobb arányban nőtt, mint az internet-hozzáféréseké, illetve a vásárlások értéke is megugrott az elmúlt évben. Míg 2009-ben egymillió felhasználó 16,3 milliárdos forgalmat bonyolított le, addig 2010-ben 1,4 millió felhasználó 22 milliárd forgalmat hozott.

A következő híreink is érdekelhetik:
Nők a Facebookon

Nők a Facebookon

2011. március 22. 14:45.
Nőtt a korrupció a magyarok szerint

Nőtt a korrupció a magyarok szerint

2010. december 9. 13:35.

Hozzászólás írása:

Ezt olvasta már?

[singlepic id=936 w=320 h=80 float=left]A Magyar Posta karitatív céllal új bélyeget bocsátott ki kedden, aminek a lényege, hogy támogassa az ...