Átmenetileg nem lehet vonatjegyet vásárolni az interneten, mivel a MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszere technikai okok miatt bizonytalan ideig nem elérhető, és a nem üzemelnek a jegykiadó automaták sem szerda este óta. Amíg nem sikerül megszüntetni a problémát, addig menetjegy nélkül szállhatnak fel azok az utasok a vonatra, akik már interneten megváltották jegyüket, de még nem nyomtatták ki.
A szakemberek folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán.
Akiknek nincs kezükben az előre lefoglalt jegyük a MÁV-START Zrt. internetes jegyértékesítési rendszerének hibája miatt, azok jegy nélkül utazhatnak, azonban a vonaton a jegyvizsgálónak meg kell adniuk e-mail címüket és a vásárlás időpontját. A jegyvizsgáló az adatok alapján egy úgynevezett utasleadási lapot tölt ki, amit az utasnak el kell juttatnia a MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálatára e-mailben (eszrevetel@mav-start.hu), faxon (06 1 511 2093), levélben (MÁV-START Zrt. ügyfélszolgálat, 1426 Budapest, Pf.: 56.) vagy személyesen, így elkerülheti a pótdíj fizetését.
Akik nemzetközi jeggyel akarnának utazni, azok személyesen keressék fel valamelyik ügyfélszolgálatot.