2011. február 13. 12:52.

werk-akademia A Werk Akadémia ismét egyedülálló képzést indít mindazok részére, akik a 21. századi marketing, reklám és styling révén akarnak érvényesülni a világban. A Werk Stílus Weekendek elnevezésű programsorozat hétvégente várja a tudásra éhes tanulókat. Három féle modulból áll össze a képzés, amik külön-külön és együtt is hatalmas tudásbázist biztosítanak az erre nyitott embereknek.

A Werk Akadémia 2007-ben nyitotta meg kapuit azon felnőttek előtt, akiknek nem csupán egy papírra van szükségük, hanem a való világban hasznosítható gyakorlati tudásra. Mindazoknak, akik saját kezükbe akarják venni a sorsukat és valamilyen vállalkozáson gondolkoznak vagy már meglévő cégüket akarják tökéletesíteni, remek lehetőség a Werk Akadémia.

  • Az első modul márciusban indul, ami a vállalkozási ismereteket helyezi előtérbe, a marketing, PR és reklám mellett.
  • Az áprilisiban folytatódó második modul a divat és a stílus világába kalauzolja az érdeklődőket, többek között a színek, illatok, a piercing és a plasztikával is megismertetve.
  • A harmadik modul során az enteriőrstyling sajátosságai kerülnek bemutatásra, ahol megtanulhatja mindenki a lakberendezés fortélyait, a fény használatát, a bútorok elrendezését.

A képzést olyan neves és elismert szakemberek vezetik, mint Lakatos Márk stylist, Bali Edina kommunikációs szakértő, Vágó Réka cipőtervező, Hadas Kriszta médiaszakértő és Zólyomi Zsolt parfümőr.

A következő híreink is érdekelhetik:

Hozzászólás írása:

Ezt olvasta már?

[singlepic id=761 w=320 h=80 float=left]Vastag Csaba a 2010-es év győztese, ugyanis, mint tudjuk 2010 az X-faktor éve volt Magyarországon. Legalább ...