Megérkezett Magyarországra az Alfa Romeo új modellje. A minden képzeletet felülmúló autó a maga nemében páratlan. Az autógyártó cég az új szériában látja a reményt, a márka fellendítésében, mivel az utóbbi időben megcsappant a vásárlási kedv.
A tervezők nem csak az Alfa-fanatikusokra gondoltak, hanem minél szélesebb körben akarják népszerűsíteni a kocsit. Rengeteg újdonságban bővelkedik az autó. Új padlólemezt készítettek az Alfának, amihez acélt és alumíniumot használtak, így nem nőtt meg a súlya. Könnyítette a tömeget az elöl megnövelt torziós merevségű MacPharson és a szintén alumínium, öt lengőkaros Multilink rendszerű futómű is. Egy DNA kapcsoló segítségével lehet választani a sportos, a kényelmes és a téli üzemmód közül. Új energiaelnyelőkkel tökéletesítették az utascella deformálódását. Mindez természetesen igazi alfás elemekkel díszített karosszériába rejtve. A külsőt a Centro Stilében fejlesztették ki. A modern elemek és az igazi olasz autókra jellemző stílusjegyek összhangban vannak. A kényelem és a sportosság jegyében a kormány és a sebességváltó kézre áll, a rövid műszerfal és a kupés tető biztosítja a komfortos érzetet.
Giuliettát 1,4 literes, 120 lőerős turbós benzinmotorral 5 millió forintért lehet megvenni. Aki az extrákkal felszerelt modellt szeretné, annak fél millió forinttal többet kell fizetni érte. Cserébe viszont 6 légzsákot, blokkolásgátlót, kipörgésgátlót, kitörésgátlót, dombsegédet, menetstabilizálót, DNA kapcsolót, elektronikus differenciálzárat, manuálisan irányítható légkondicionálót, az első ablakok elektromos mozgatását, elektromos tükörállítást, távirányítós központi zárat, Mp3-as CD-s rádiót, krómozott kipufogót, és hátsó légterelőt kap az új Alfa tulajdonosa. Ugyanezzel a felszereltséggel a 105 lóerős 1,6 literes, JTDM dízelmotoros verziót is meg lehet venni kicsivel több, mint 6 millió forintért.