2011. október 8. 8:13.

pick A legnépszerűbb és legsikeresebb hazai cégeket a Superbrands 2010 óta versenyezteti. A MagyarBrands program egy új kezdeményezés, aminek célja, hogy megkülönböztessék a magyar termékeket és szolgáltatókat a külfölditől. Minden olyan márka pályázhat a legsikeresebb hazai márka címre, amelyik 2010 óta a védjegyadatbázisban szerepel. A MagyarBrands szakemberei állítják fel a sorrendet, ami alapján kiderül, melyik a legjobb.

A döntés nem egyszerű, ugyanis egy komplex mutatószám alapján kerül ki a győztes. A szempontok között szerepel többek között a márka hazai története, ismertsége, vagy a cég tulajdoni viszonya is.

A 2011-es toplista abszolút győztese a Pick lett. A Pick győzelmét annak köszönheti, hogy kimagaslóan szerepel a minőségi versenyben, valamint a márka tulajdonosai és a menedzsment is teljes egészében magyar.

A MagyarBrands minden évben díjazza a legfejlődőképesebb fogyasztói márkát, amit idén az Univer nyert el, valamint a legdinamikusabb márka címet is elnyeri egy cég, amit most a Szentkirályi tudhat magáénak.

2011-ben a 10 legsikeresebb hazai fogyasztói márka:

  1. Pick
  2. Zwack Unicum
  3. Gyulai
  4. Herendi
  5. Magyar Posta
  6. Herz
  7. Zsolnay
  8. Univer
  9. Kalocsai Paprika
  10. Pápai Hús

A következő híreink is érdekelhetik:
Magyar Dal Napja 2011.

Magyar Dal Napja 2011.

2011. szeptember 2. 9:13.
Csányi Sándor a leggazdagabb magyar

Csányi Sándor a leggazdagabb magyar

2011. május 5. 10:27.

Hozzászólás írása:

Ezt olvasta már?

[singlepic id=2460 w=320 h=80 float=left]Megszűnőben van a Sony Ericsson. A japán Sony kivásárolná a svéd Ericssont a közös vállalatból és ...