2013. november 12. 14:30.

Gyorshír: GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, F. Laura által. Olvasson tovább..

Közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs, friss áru vásárlásakor pedig fontos a fogyasztóknak, hogy magyar eredetű terméket vásároljanak – derül ki a GfK Hungária legfrissebb felméréséből, amelynek eredményeit kedden juttatta el az MTI-nek. A GfK Hungária adatai szerint a zöldség és a gyümölcs a legnépszerűbb élelmiszerkategóriák közé tartozik Magyarországon: az őszi …

A folytatáshoz tekintse meg az eredeti cikket..

GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs
A(z) GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs bejegyzéshez hasonló:
Friss kutatás szerint, a csoki fogyaszt

Friss kutatás szerint, a csoki fogyaszt

2013. december 1. 20:05.
Fifa

Itt a friss, ropogós FIFA-világranglista

2013. április 11. 12:40.
A(z) GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs nevű bejegyzés folytatását ezen a linken tekintheti meg..

Hozzászólás írása (GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs):

A következő híreink is érdekelhetik:
Friss kutatás szerint, a csoki fogyaszt

Friss kutatás szerint, a csoki fogyaszt

2013. december 1. 20:05.
Fifa

Itt a friss, ropogós FIFA-világranglista

2013. április 11. 12:40.
Ezt olvasta már?

Gyorshír: K&H: van igény a növekedési hitelprogram folytatására megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, Violetta által. Olvasson tovább.. A növekedési hitelprogram ...