2013. november 12. 14:30.
Gyorshír: GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, F. Laura által. Olvasson tovább..
Közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs, friss áru vásárlásakor pedig fontos a fogyasztóknak, hogy magyar eredetű terméket vásároljanak – derül ki a GfK Hungária legfrissebb felméréséből, amelynek eredményeit kedden juttatta el az MTI-nek. A GfK Hungária adatai szerint a zöldség és a gyümölcs a legnépszerűbb élelmiszerkategóriák közé tartozik Magyarországon: az őszi …
A folytatáshoz tekintse meg az eredeti cikket..
GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs
A(z) GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs bejegyzéshez hasonló:
A(z) GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs nevű bejegyzés folytatását ezen a linken tekintheti meg..
Hozzászólás írása (GfK: közel minden harmadik vásárlói kosárba kerül friss zöldség vagy gyümölcs):