2015. február 24. 14:30.
Gyorshír: Hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus Zrt. megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, Békési Vivien által. Olvasson tovább..
Új, hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus (MT) Zrt. Agrármarketing Centrum az ágazati együttműködés erősítésére, a marketingtevékenység összehangolására. A 2015-2017-es stratégia társadalmi egyeztetése a keddi budapesti, Agrármarketing Kódex című konferenciával kezdődött meg. Czerván György, a Földművelésügyi Minisztérium (FM) agrárgazdaságért felelős államtitkára a konferenciát megnyitó beszédében kifejtette, hogy a kormány és a tárca célkitűzései között …
A folytatáshoz tekintse meg az eredeti cikket..
Hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus Zrt.
A(z) Hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus Zrt. bejegyzéshez hasonló:
A(z) Hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus Zrt. nevű bejegyzés folytatását ezen a linken tekintheti meg..
Hozzászólás írása (Hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus Zrt.):