2015. január 21. 14:30.
Gyorshír: Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, Violetta által. Olvasson tovább..
A reklámadó torzítja a versenyt a magyarországi médiapiacon, gátolja a fejlődést és az innovációt, negatívan hat a tartalomszolgáltatás mennyiségére és minőségére – hangsúlyozta Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) alelnöke szerdán Budapesten, a szövetség alapításának 40 éves évfordulója alkalmából rendezett eseményen. A rendezvényen nyilvánosságra hozták az EY tanácsadó cég által az MRSZ felkérésére készített tanulmányt, …
A folytatáshoz tekintse meg az eredeti cikket..
Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt
A(z) Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt bejegyzéshez hasonló:
Adótörvények – Szakértő: kedvez a hirdetések megrendelőinek a reklámadó módosítása
2014. november 18. 14:30.
A várakozásoknak megfelelően alakultak a munkaerő-piaci adatok a szakértők szerint
2013. július 30. 14:30.
A(z) Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt nevű bejegyzés folytatását ezen a linken tekintheti meg..
Hozzászólás írása (Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt):
A következő híreink is érdekelhetik:
Adótörvények – Szakértő: kedvez a hirdetések megrendelőinek a reklámadó módosítása
2014. november 18. 14:30.
A várakozásoknak megfelelően alakultak a munkaerő-piaci adatok a szakértők szerint
2013. július 30. 14:30.