2015. január 21. 14:30.

Gyorshír: Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, Violetta által. Olvasson tovább..

A reklámadó torzítja a versenyt a magyarországi médiapiacon, gátolja a fejlődést és az innovációt, negatívan hat a tartalomszolgáltatás mennyiségére és minőségére – hangsúlyozta Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) alelnöke szerdán Budapesten, a szövetség alapításának 40 éves évfordulója alkalmából rendezett eseményen. A rendezvényen nyilvánosságra hozták az EY tanácsadó cég által az MRSZ felkérésére készített tanulmányt, …

A folytatáshoz tekintse meg az eredeti cikket..

Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt
A(z) Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt bejegyzéshez hasonló:
A(z) Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt nevű bejegyzés folytatását ezen a linken tekintheti meg..

Hozzászólás írása (Reklámszövetség: torzítja a reklámadó a piaci versenyt):

Ezt olvasta már?

Gyorshír: Hat éve először 6 százalék alatt a brit munkanélküliség megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, Violetta által. Olvasson tovább.. Hat ...