2014. május 12. 18:30.

Gyorshír: A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, Violetta által. Olvasson tovább..

A magyar lakosság saját bevallása szerint nagyon árérzékeny, az NRC piackutató friss felmérése szerint azonban csak a vásárlók negyede választja valóban a legolcsóbb árucikket szinte minden termékkategóriában. Az MTI-hez hétfőn eljuttatott közlemény szerint az aktív vásárlóréteg többsége a megszokott márka mellett dönt. A 18-59 éves magyar lakosság körében végzett reprezentatív kutatás eredménye szerint a márkahűség, …

A folytatáshoz tekintse meg az eredeti cikket..

A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint
A(z) A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint bejegyzéshez hasonló:
A(z) A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint nevű bejegyzés folytatását ezen a linken tekintheti meg..

Hozzászólás írása (A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint):

Ezt olvasta már?

Gyorshír: Magyar IT-cégek mutatkoznak be Szingapúrban az ExhibIT-n megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, Violetta által. Olvasson tovább.. A magyar kereskedőház ...