2014. május 12. 18:30.
Gyorshír: A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint megjelenítve, a(z) Gazdaság témában, Violetta által. Olvasson tovább..
A magyar lakosság saját bevallása szerint nagyon árérzékeny, az NRC piackutató friss felmérése szerint azonban csak a vásárlók negyede választja valóban a legolcsóbb árucikket szinte minden termékkategóriában. Az MTI-hez hétfőn eljuttatott közlemény szerint az aktív vásárlóréteg többsége a megszokott márka mellett dönt. A 18-59 éves magyar lakosság körében végzett reprezentatív kutatás eredménye szerint a márkahűség, …
A folytatáshoz tekintse meg az eredeti cikket..
A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint
A(z) A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint bejegyzéshez hasonló:
A felmérés szerint az emberek többsége, kémkedésre használja a közösségi oldalakat
2013. december 15. 6:05.
Egy felmérés szerint a magyarok aggódnak legkevésbé a rezsi drágulása miatt a régióban
2013. július 22. 14:30.
A(z) A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint nevű bejegyzés folytatását ezen a linken tekintheti meg..
Hozzászólás írása (A magyar lakosság többsége nem a legolcsóbb árucikket választja egy felmérés szerint):
A következő híreink is érdekelhetik:
A felmérés szerint az emberek többsége, kémkedésre használja a közösségi oldalakat
2013. december 15. 6:05.
Egy felmérés szerint a magyarok aggódnak legkevésbé a rezsi drágulása miatt a régióban
2013. július 22. 14:30.