2012. július 17. 15:33.

Hajdú Péter és Sarka Kata Ciprus szerelmesei lettek. Már sokszor jártak a szigeten, ezúttal kettesben mentek, és egy egész héten át csak pihentek és romantikáztak.

A Hajdú – Sarka házaspár alig, hogy hazatért a mediterrán nyaralásból, máris a visszatérésen gondolkodik, ugyanis szinte második otthonukként szeretik Ciprust.

“Rengetegszer jártunk Cipruson, sok barátot szereztünk ott. Ismernek bennünket a helyiek az étteremben, a szállodában, a búvárruha kölcsönzőben, olyan, mintha hazamennénk. Pontosan tudjuk, hogy mire számíthatunk. A törzshelyünk Ayia Napa, egy üdülőváros a sziget déli részén, ahol minden a turisták nyugalmát szolgálja. Amolyan műváros ez, a látogatók kedvéért építették fel” – mesélte Hajdú.

Hajdú Péter és Sarka Kata Cipruson romantikázott

Most gyerekek nélkül vakációztak a mediterrán szigeten, így csak a pihenéssel és egymással foglalkoztak. A TV2 producere szerint már itt volt az ideje, hogy kettesben legyenek, ugyanis gyerekeik – akikre az utazás alatt a nagyszülők vigyáztak – annyira elevenek, hogy egy perc nyugtot sem hagynak nekik.

“Cipruson az a jó, hogy soha nem esik az eső, tavasztól őszig garantált, hogy jó időt fog ki az ember. Bejártuk a romantikus lagúnákat, ahol lehetett, úsztunk, és amikor egy kis adrenalinra vágytunk, jetskit béreltünk. Kata nem szívbajos, ő is szereti a hullámokat szelni” – mesélte az élményeket Hajdú.

A nyaralásból a jetski sem hiányozhat

A nyaralásból a jetskizés sem hiányozhat

A jetski mellett hajót is bérelt a házaspár, és mivel Hajdúnak van hozzá jogosítványa – és hajója is a Balatonon – kísérő nélkül, kettesben élvezhették a tengert.

A páros nemsokára ismét Ciprus felé indul, ám ezúttal a gyerekeket sem hagyják itthon. A családi nyaralás teljesen más lesz, de legalább olyan élvezetesnek ígérkezik, mint az előző – mondta a TV2 műsorvezetője.

A következő híreink is érdekelhetik:
Hajdú Péter és Sarka Kata

Hajdú Péter megcsalta Sarka Katát

2012. december 3. 17:58.
Hajdú Péter

Hajdú Péter sörben utazik

2012. július 16. 11:07.

Hozzászólás írása:

1. Ádám szerint:

Hajdú Péter épp most sétált el előttünk, ahogy a Capo Bay hotelben játszottunk. :D AB Duo

Írj hozzászólást »
Ezt olvasta már?
Gáspár Bea

Gáspár Beának veszélyes PIP-implantátum van a mellében, de ő hallani sem akar a cseréről. Győzike nagyon aggódik feleségéért, és örülne, ...