A bankok elkezdték visszatéríteni a bankkártyával vásárolt, Malév-csőd miatt fel nem használt jegyek árait. Mellette még mindig kérdéses, hogy azok az emberek kitől fogják visszakapni a pénzüket, akik átutalással vagy készpénzzel vettek repülőjegyet.
Például az OTP, az Erste és a K&H ügyfeleinek valamelyik bankfiókban kell bejelenteni, ha kártyával fizették ki a Malév-jegyet, de a csőd miatt nem tudták felhasználni. A pénzintézetek feldolgozzák a panaszokat, majd ellenőrzik őket, végül az összeget jóváírják az ügyfelek bankszámláján.
Egyelőre csak azok kapják vissza a repülőjegyek árait, akik bankkártyával fizettek. Kétséges azoknak a jegyeknek a sorsa, amik átutalással vagy készpénzzel lettek kiegyenlítve. Elsősorban egyéni utazók fizetnek bankkártyával, míg a turistacsoportok és üzleti utazók jellemzően irodán keresztül, átutalással bonyolítják le mindezt és a turisztikai szakemberek becslése szerint utóbbiak tehetik ki a jegyvásárlók 70–90%-át.
a malev jol le huza az utasaik penzet, de a le foglat jegyet 3 napon belul ki kell fizetni ,,de ok febuar otta csak hitegetik az embereket meg az utazasi irodakat,tiszta szegyenek jol be kamatoztasak a penzunket,a karigenyt be adtunk a malev fele ,,de a netre nem kepesek semmi biztatot irni az utasoknak ,csak varjunk a semmire ra fogjak hogy az iata be fagyasztota a penzt meg kell varni a fel dolgozast, jo sok ido kell a fel dolgozasra ,mocskos rablok nem szegyelik ennyi ember penzet be tartani, szep egy kartalanitast vegeznek , tiszta szegyenek .