2011. július 18. 17:21.

vasarlas_0 A magyar fogyasztók többsége bízik a termékek csomagolásán olvasható információk hitelességében, azonban csak részben érti meg a leírt adatokat – derül ki a Nielsen piackutató cég legfrissebb felméréséből. A vállalat Magyarországon kívül 54 országban tesztelte azt, hogy a vásárlók mit gondolnak az élelmiszerek csomagolásán feltüntetett információkról.

A felmérés szerint a magyar fogyasztók közül többen tartják hitelesnek a címkéken olvasható adatokat, mint 28 európai ország átlaga. Hazánkban leginkább a zsír-, a kalória-, és a vitamintartalomra vonatkozó leírásokban bíznak. A Nielsen szerint a magyar fogyasztók 34%-a soha nem kételkedik az élelmiszerek frissességére vonatkozó adatokban, és 28%-a elhiszi, hogy adott termék annyira természetes alapanyagokat tartalmaz, mint ami a címkén szerepel.

A felmérés szerint a magyarok nem kételkednek a tájékoztatásukra szolgáló információk hitelességében, azonban sokan csak részben értik meg az olvasottakat. Az élelmiszerek csomagolásán lévő információkat a fogyasztók 31%-a többnyire, míg 61%-a csak részben tudja értelmezni.

A következő híreink is érdekelhetik:
Magyar termék – 100% hazai alapanyag

Magyar termék – 100% hazai alapanyag

2011. június 6. 11:11.
A magyarok spórolósak

A magyarok spórolósak

2011. május 12. 15:06.

Hozzászólás írása:

Ezt olvasta már?

[singlepic id=1895 w=320 h=80 float=left]A Fővárosi Bíróság hétfőn felmentette a háborús bűntett vádja alól a 97 éves Képíró Sándort. Az ...